معایب برخی از دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی
نوشته شده توسط : radin

 

درباره مزیت های استفاده و خرید دوربین های تحت شبکه همه جا و همیشه سخن زیاد است؛ اما در این مقاله میخواهیم درباره معایبی که ممکن است بعد از خرید این دوربین ها شما را اذیت کند، صحبت کنیم. اولین نکته منفی که حتی قبل از خرید دوربین تحت شبکه داهوا با آن مواجه خواهید شد، قیمت بالای این دوربین ها است. داهوا دومین کمپانی بزرگ تولید دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی در سراسر جهان است. بنابراین قیمت بالای محصولات این برند امری طبیعی است و برای کسانی که دوست دارند از یک سیستم امنیتی با کیفیت و اورجینال استفاده کنند، پرداخت بها منطقی خواهد بود.

جدا از تمام این نکات، فناوری های پیشرفته و قابلیت های بالایی که دوربن های داهوا، بخصوص دوربین های تحت شبکه این برند، در خود گنجانده اند، هزینه بالای خرید دوربین IP داهوا را بیتشر توجیه می کند.

از معایب دیگر دوربین های تحت شبکه داهوا این است که برای نصب و راه اندازی به تجهیزات اضافی نیاز دارند؛ در حالی که در همین کمپانی دوربین های گردان و دوربین های سیم کارت خور، بدون مشکلات اضافی در نصب، می توانند کار مخاطبان را برای سیستم نظارتی و امنیتی راه بیندازند. اگر چه برخی از نسل های جدید دوربین های ای پی داهوا دارای دستگاه ضبط داخلی هستند و به NVR داهوا نیاز ندارند، اما دیگر تجهیزات مانند کابل کشی ها و سوییچ ها می تواند در پیدا کردن فضای نصب مناسب و استفاده درست، اختلال ایجاد کند.

معمولا توصیه می شود که سازمان و شرکت های بزرگ از دوربین های تحت شبکه برای امر نظارت و امنیت استفاده کنند؛ زیرا استفاده از دوربین های تحت شبکه داهوا نیاز به تخصص و دانش فنی دارد و آشنایی با فناوری های شبکه می تواند برای کاربران عادی دشوار باشد.

با وجود تمامی نکاتی که در این مطلب برایتان گفتیم، نمی توان از مزایا و قابلیت های فوق العاده دوربین های تحت شبکه داهوا چشم پوشی کرد. مثلا دوربین تحت شبکه داهوا در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و وجود گرد و غبار اختلالی در سیستم های آن ایجاد نمی کند. و قابلیت های دیگری که خواندن می تواند تا همیشه دوربین مدار بسته ای پی داهوا را متمایز کند. اگر دوست دارید با مشخصات و ویژگی های  محصولات این کمپانی بیشتر آشنا شوید، می تواند به وبسایت داهوا وان مراجعه نمایید. داهوا وان به نشانی اینترنتی https://dahua.one محصولات مختلف داهوا را با گارانتی معتبر به شما عزیزان عرضه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: